Výlety s dětmiKrajPraha a okolí → Aquapark Aquapalace v Praze Čestlicích

Aquapark Aquapalace v Praze Čestlicích

Aquapalace

Dlouho očekávaný a konečně dostavěný Aquapark v Praze Čestlicích se jmenuje Aquapalace. Měl by to být jeden z největších aquaparků ve střední Evropě. Aquapark se rozkládá na ploše téměř jednoho hektaru (přesně 9 150 m2) a celý komplex je rozdělen na tři paláce. Palác pokladů, Palác dobrodružství a Palác relaxace. Tobogánů, skluzavek, vířivek a bazénků je tu opravdu dostatek, ale co nás při návštěvě „Vodního paláce“ nejvíce potěšilo, bylo umělé vlnobití, které navozuje pocit koupání v opravdovém moři. Dětem se to moc líbilo a vydržely by tam hodiny. Škoda jen, že vlnobití není puštěno nepřetržitě, ale pouze jenom v intervalech (někdy čekáte i hodinu). Pro nejmenší jsou tu brouzdaliště s teplou vodou, malé skluzavky, různá stříkadla nebo velká pirátská loď na hraní. Voda a vzduch byly v aquaparku příjemně teplé, takže by se tu dal strávit bez drkotání zubů v pohodě celý den. Pro odpočinek jsou tu připraveny pohodlná lehátka a v létě je přístup i ven na zahradu, kde jsou také bazénky, divoká řeka (tu určitě také vyzkoušejte), krátce střižený trávník a je možné se tu opalovat. Venkovní areál je pěkný, upravený a čistý. Celý aquapark působí giganticky až monstrózně, v šatnách není problém se ztratit a pokladny připomínají spíše letiště než vstup do bazénu. Neumím si představit, jak to bude vypadat v aquaparku v sezóně a ve špičce. V době, kdy jsme Aqapalace navšívili my, byl téměř prázdný, což bylo naprosto úžasné! Žádné fronty na tobogány, skluzavky a jiné atrakce, všude prázno a spousta prostoru na plavání a skotačení. Zámky u skříněk, trezůrky na cennosti a občerstvení mají vyřešeny moderně pomocí čipu, který nosíte na řemínku na ruce a pomocí něhož si můžete objednat občerstvení nebo odemknout. Návštěva aquaparku Aquapalace se nám moc líbila a určitě zůstaneme pravidelnými návštěvníky.

Hawkeye

Autor článku (63 příspěvků) — žíví ho internetový marketing, správa PPC kampaní a webdesign. Má rád sport, turistiku a zejména výlety v Jihočeském kraji nebo výlety na hrady a zámky.
Publikováno 19. 6. 2008 21:00

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+

15 komentářů

1. Magda 20. 6. 2008 08:44

Vypadá to moc hezky, ale 120,- za hodinu se mi zdá dost.

2. Denisa 6. 7. 2008 16:03

To se ti jenom zdá. Na celý den pro 4 členou rodinu to vyjde 1550…

3. […] přímo v hale u bazénu. Placení a šatny mají vyřešený moderně (obdobě jako v aquaparku Aquapalace v Čestlicích) a to pomocí čipu, který nosíte na řemínku na ruce. Nemusíte tak u sebe nosit žádnou […]

4. Magda 6. 7. 2008 19:26

No pokud by tam šla 4 člená rodina na celý den, tak za cenu 1550,- je to ještě poměrně ucházející – to je fakt. Ale znáte děti, budou chtít pít a jíst, takže se vším všudy to stejně vyjde tak na 2500,- korun. Ale co je dneská levné vyďte? :-)

5. Denis 7. 7. 2008 10:39

Já byl v těch jejich saunách a očekával jsem, že tam budou v ručníku zabalené polonahé krásné slečny, jak uvádí na reklamních billboardech a plakátech a místo toho tam byli tlustí starý dědkové. Tomu říkám klamavá reklama.

6. Mirek 14. 7. 2008 12:33

Libí se mi, že je tam také i normální plavecký bazén pro kondiční plavání, akorád jsem se k němu nestihnul podívat. :-)

7. Šarka Novotna 28. 7. 2008 21:26

ahoj lidi ještě jsem tam nebyla ale jestli je to tak super taK se MOOOOOC těšime. ps ty ceny mě děsí

8. Alena 1. 8. 2008 11:11

Lidi je to tam super.Je mi 47 let a vyblbla jsem se jako malá holka za 3 hodiny jsem toho měla dost.Snad mi jen vadily ty fronty na tobogánech.Příště pojedu raději večer.Papa

9. Gogo 3. 8. 2008 14:28

Magdo, promin, ale jestli budes psat „vydte“, nebudes na to mit nikdy. Vsichni zamestnavatele chteji alespon zakladni skolu.

10. Jirka 29. 8. 2008 17:12

Jsou to zloději, jako všude v Čechách! O prázdninách jsme jezdili s dětma do Německa (Marienberg, asi 30km za Chomutovem) Nádherný aquapark včetně mořské vody. Vstup pro celou rodinu na celý den 28 Euro,každý pátý vstup máte zadarmo. :-) Víc není co dodávat.

11. Laďka 24. 9. 2008 10:52

V aquaparku v Čestlicích si dávejte pozor na čas. Jen jsme prošli šatnami (3-5 minut) a už nám čipové hodinky ukazovaly, že máme vyčerpáno 20 minut. Vůbec to nehrálo s časem zakoupené 2 hodinové vstupenky, vyčerpali jsme jen 1.40 hod. Stalo se nám to už podruhé.
    Máte také takovou zkušenost?

12. Eliška 26. 12. 2008 17:49

to je super!!!zrovna tam se chystáme na výlet.miluju aquparky ty tobogány ,vlny,klouzačky .

13. Monika 29. 4. 2009 18:29

V aquaparku jsem moc ráda byla jsem tam 3krát s kámoškou jeto tam super!
    ten hypogán nebo twister a to ostatní jak je u toho bazénu ten vchod jakoby do moře to je bezva fakt senzace chtěla bych tam bít každý den (divoká řeka je také super ale jednou jsem se tam topila a kámoška mě dostala ven)

super!

14. […] jinak hrozí že hup nepřejede. Pokud tedy vyhledáváte hlavně tobogány, tak jděte spíše do aquaparku Aquapalace v Četlicích. :-) Uvnitř areálu naleznete prostor pro mnohé sporty jako je třeba fotbal, stolní tenis, […]

15. Věra 19. 7. 2015 11:04

Byla jsem s vnučkou loni v květnu a lepší vyžítí jsem nezažila. Je mě 51 let pocházíme z hor a tak to byla příjemá změna.Pražáci jezdí k nám na dovču a já se chystám opět navštívit toto místo.Jen ty ceny, ale co bych neudelala pro vnučku. Paráda.

Zapojte se do diskuze

Přidejte váš komentář

Sledujte nás Facebooku! Sledujte nás Twitteru! Sledujte nás Instagramu! Sledujte nás Youtube!